Politica de retur

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să nu fie folosit, să nu prezinte urme de purtare,lovire sau murdărie, să conțină toate accesoriile aferente produsului, să fie în ambalajul original, însoțit de certificatul de garanție, bonul de casă. În cazul returnării produsului, clientul poate alege returnarea banilor (doar pentru achizițiile online) sau comandarea altui produs, cu achitarea sau restituirea diferenței în cazul în care prețul produselor diferă. Returul se poate face  prin aducerea produsului in magazinele din țară sau la sediul companiei.Datele de contact sunt indicate in secțiunea ,,Contacte’’.

 În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur, nu vom accepta înlocuirea/schimbarea produsului cu un alt produs și nici restituirea banilor.

Schimbarea produsului cu un alt produs.

Termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 de zile calendaristice. Dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poti schimba sau returna într-un interval de maxim 14 de zile de la data primirii produsului.

Pentru schimbarea produsului găsiți mai jos pașii de urmat: 

  • Plasați o comandă nouă cu modelul ales și notați în câmpul de “comentarii” că doriți înlocuirea produsului.
  • Precizați ce produs doriți să fie înlocuit și NUMĂRUL COMENZII inițial
  • Noi vă vom trimite modelul nou ales, iar când sosește curierul la dumneavoastră vă rugăm să îi dați la schimb coletul cu încălțămintea pe care doriți să o retunați; 

Produsul pe care îl schimbaţi/returnaţi trebuie să fie în starea lui iniţială, să nu prezinte urme de uzură, să nu prezinte zgârieturi sau lovituri, să nu îi lipsească accesorii, să aibă ambalajul original FĂRĂ bandă adezivă lipită pe ea.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de purtare, zgârieturi, accesorii lipsa, valoare produsului se diminuează, iar suma returnată va fi mai mica decât cea plătită pentru produsul nou.

    Costurile de transport aferente trimiterii returului(schimbului) de către dvs la noi, cât și trimiterii produsului trimis de noi ca schimb către dvs este suportat de către dvs.

  • În cazul schimbării produsului cu alt bun ales  veţi plăti ramburs la curier diferenţa de preţ între cele două produse (dacă cel pe care îl alegeţi a doua oară este mai scump) sau vi se va scădea din valoarea taxei de curier, în cazul în care optaţi pentru un model care este mai ieftin decât cel cumparat iniţial. 
  • De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea schimburilor/returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate)