Garanție

Din momentul în care ai procurat  încălțămintea, beneficiezi de o garanție în termen de 30 de zile. Astfel, poți fi sigur că ai primit un produs nou și calitativ.

1. Garanția este valabilă în cazul în care vei respecta următoarele reguli de îngrijire a produsului cumpărat:
 

  • Păstrează încălțămintea în locuri ferite de umiditate și raze solare,astfel vei evita deteriorarea încălțămintei.
  • Minimalizează contactul încălțămintei cu apa, praful și noroiul.
  • Pentru  întreţinerea pielii produsului mai întîi curățește bine încălțămintea și apoi foloseşte crema pentru încălţăminte.
  • Încălţămintea trebuie curăţată după fiecare purtare. Încălţămintea se curăţă doar cu produse de întreţinere specifice tipului de material din care este confecţionată. Nu folosi detergenți şi înălbitori pentru a curăța încălțămintea.
  • Pentru a preveni ruperea cusăturii la călcâi, utilizează lingura pentru încălțăminte,nu te încălța cu ajutorul degetelor de la mână,sau prin a presa călcâiul cu piciorul.
  • Usucă încălțămintea doar pe cale naturală. Nu utiliza aparate de uscat sau caloriferul!
  • Nu spăla încălțămintea în mașina de spălat. Spălarea pantofilor din piele într-o mașină de spălat nu este o acțiune sigură și recomandată, și nu ar trebui folosită ca și o metodă de curățare. Iată argumentele:
  1. Fibrele din materialul se pot rupe și deteriora.
  2. Pielea naturală poate fi stratificată.
  3. În locurile în care pantofii din piele sunt lipiți, adezivul se poate dizolva și poate distruge restul suprafeței încălțămintei, iar părțile lipite ale pantofului se pot desprinde unul de celălalt.
  4. Centrifugarea poate dăuna firelor pielii întoarse.
  5. Pantofii din piele se pot decolora și deforma în urma spălatului în mașina de spălat.

Nerespectarea instrucţiunilor de îngrijire conduc la anularea garanţiei.
Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie sa fie prezentat în ambalajul original.

2. Garanţia este valabilă în cazul în care sunt depistate deficienţe ale produselor comercializate (vicii ascunse), despre care consumatorul nu a fost informat şi acestea nu-i sunt imputabile.

 În ce condiţii poţi cere restituirea produsului necorespunzător?
 

  • Produsul are un defect care a apărut în perioada de exploatare.
  • Nu a apărut din vina consumatorului.
  • Este prezent un defect de la producere.
  • Nu a fost cunoscut de consumator la momentul cumpărării.

 

Care sunt situaţiile ce nu se supun condiţiilor de garanţie:
 

  • Deteriorările produse de către client (ex. zgârieturi, pete, etc.) în urma utilizării necorespunzătoare, nu sunt acoperite de garanţie.
  • Uzura datorată mersului specific (piciorul calcă pe o parte), uzuri cauzate de forma de picior cu excrescenţe, care a deformat pielea încălţămintei.
  • Nu se acorda garanţie la flecuri, rularea fermoarelor (la procurare era funcţional – forţarea prin exploatare nu poate fi dovedită).
  • Accesoriile delicate aplicate pe încălţăminte, precum strasuri, cristele, capse şi ţinte metalice, care sunt sensibile la impact (pietrele pot cădea ca urmare a loviturilor, împiedicării, mersului necorespunzător, etc.).
  • Deteriorarea încălţămintei cauzată de conducerea autoturismului nu este considerată defect de fabricaţie.
  • Nu răspundem pentru disconfortul provenit în urma procurării încălţămintei de mărime, model sau calapod nepotrivit.

3. Modalităţi de asigurare a garanţiei

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:

  • Repararea produsului
  • Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
  • Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Durata medie a utilizării produselor este de circa 6 luni calendaristice, cu respectarea alternării purtatului a minimum 2-3 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.